13 Μαρτίου 2015

Ένα γκράφιτι ,το Εγω και το Εμείς


 Η ιστορία με το "γκραφιτι" παράγινε. Όχι γιατί κάποιοι ανόητοι πήγαν και αποτύπωσαν το απέραντο εγώ τους στο έργο κάποιου άλλου, αλλά κυρίως γιατί βρέθηκαν άλλοι , που υπερασπίστηκαν την ανοησία των συγκεκριμένων ''γραφιτάδων''.

Είναι οι ίδιοι εκείνοι που κατηγορούν τους χριστιανούς που έχτισαν τη δική του ιδεολογία πάνω στους αρχαίους ναούς. Εξάλλου ο βανδαλισμός είναι παλιά ιστορία. Εδώ και χρόνια στην αρχαία αγορά εχουν βανδαλιστεί οι κολώνες με σπρέι.

Αγαπώ τα γκράφιτι, στο βαθμό που μισώ τις άχρωμες γκρίζες πόλεις. Αγαπώ όμως και εκείνο το μεράκι όσων έχτισαν κάτι δικό τους χωρίς να γκρεμίζουν το διαφορετικό των άλλων. Η ίδια νοοτροπία είναι σε όλα τα "ιδεώδη" .Τίποτα δεν διαχωρίζει τα "εγώ" του "προοδευτικού" από τον "οπισθοδρομικό"
Τα εγώ είναι εγώ και τα εμείς εμείς.

Geo Bear



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου