2 Αυγούστου 2015

Δεν κατεβαίνω με το Ποτάμι, διαψεύδει ο διάβολος


Σάλος προκλήθηκε από την δήλωση του Σταύρου Θεοδωράκη πως σκοπεύει να συνεργαστεί ακόμα και με τον διάβολο για να γίνει κυβέρνηση. Ο διάβολος αρνήθηκε οργισμένος κάθε συνεργασία με το Ποτάμι, ομολόγησε όμως πως εξετάζει προτάσεις για άλλον πολιτικό σχηματισμό.

«Το Ποτάμι θα συμμαχήσει με τον διάβολο αυτή τη στιγμή για να σωθεί η χώρα» δήλωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης, σε μια προσπάθεια να δείξει πόσο αποφασισμένα είναι τα αφεντικά του να μην αφήσουν τη χώρα σε ησυχία.

Βέβαια, αμέσως μετά συμπλήρωσε πως «αυτό δεν σημαίνει ότι στις εκλογές θα συνταχθεί, είτε πίσω είτε μαζί, με το παλιό πολιτικό σύστημα», δήλωση που έριξε τον Βενιζέλο σε βαθιά κατάθλιψη.

Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν είχα άλλη επιλογή από το να ζητήσω από τον διακαή πόθο του Σταύρου να σχολιάσει την έμμεση αυτή πρόταση.

«Εγώ με το Ποτάμι δεν κατεβαίνω. Δεύτερο ρόλο εγώ δεν θα δεχτώ να παίξω ποτέ!» μου δήλωσε κατηγορηματικά και αμέσως μου έκλεισε το τηλέφωνο.

Εγώ δεν μάσησα, τον ξαναπήρα αμέσως γιατί από τον τόνο του κατάλαβα πως έχει άλλα σχέδια.

«Εξετάζω μία πρόταση, μπορώ να πω πως οι διαπραγματεύσεις είναι σε προχωρημένο επίπεδο, αλλά δεν μπορώ να πω περισσότερα αυτή τη στιγμή», μου αποκρίθηκε εμφανώς πιο ήρεμος.

Αρχικά θεώρησα πως έχει στο μυαλό του ανάλογη πρόταση της Ντόρας.

Οφείλω όμως να ομολογήσω πως η χρήση της λέξης «διαπραγματεύσεις» με έβαλε σε σκέψεις. Έτσι, δεν δίστασα να ρωτήσω τι εννοεί.

«Αναλαμβάνω πλήρως τις ευθύνες μου για τα λάθη κι ότι έβαλα την υπογραφή μου σε ένα κείμενο που δεν πιστεύω, αλλά, δεν θα δραπετεύσω από τις ευθύνες μου. Αυτό όμως που προέχει είναι να διασφαλίσω ότι η χώρα θα αποφύγει την καταστροφή και την ακυβερνησία και ότι δεν θα καταρρεύσουν οι Τράπεζες» μου απάντησε με στεντόρεια φωνή.

Για μια στιγμή σάστισα. Αμέσως μετά του έκλεισα το τηλέφωνο.

Τελικά, ίσως ο διάβολος να κατέβει με το Ποτάμι. Βέβαια, μπορεί και να έχει κατέβει ήδη και να βρίσκεται στην Κουμουνδούρου.

 rebeliskos



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου