25 Νοεμβρίου 2015

People of Nowhere : Οι άνθρωποι πίσω απ'τα πρωτοσέλιδα (βίντεο)

" Βλέποντας τους  ανθρώπους πίσω από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων νιώθεις  βαθιά τον αγώνα τους.."

Lior Sperandeo

Έχω ακούσει και διαβάσει διαφορετικές απόψεις σχετικά με το κύμα προσφύγων από τη Συρία που προσπαθούν να φτάσουν  στην ΕΕ .Στη συνέχεια πήγα στη Λέσβο. 7 ημέρες στο ελληνικό νησί μου έδωσαν μια πιο υγιή, ανθρώπινη άποψη  για την κατάσταση. Βλέποντας με τα δικά μου μάτια τους ανθρώπους πίσω από τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και νιώθοντας βαθιά τον αγώνα τους, ράγισε η καρδιά μου
  Αυτή είναι η "απειλή" που όλοι λένε ; Όλα όσα μπορούσα να δω ήταν γενναίοι  άνθρωποι σε κρίση. Και εθελοντές απ'όλο τον κόσμο που φθάνουν (στη Λέσβο)  για να βοηθήσουν  όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη θρησκεία, τη φυλή ή το υπόβαθρό τους. Αυτό με ενέπνευσε.
Η ελπίδα μου είναι ότι αυτό το βίντεο θα ταρακουνήσει κάποιους από τις κακές ιδέες που μερικές φορές τρεφόμαστε .



People of Nowhere from Lior Sperandeo on Vimeo.

Για την ταινία :
A film by Lior SperandeoDrone Operator and Camera assist - Joel Davis
Music by - Ravid Kahalani

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου