7 Φεβρουαρίου 2017

Σκέφτηκαν να τα κάνουν όλα αυτά στην Κυβέρνηση; Όχι


Σύμφωνα με όσα είδαμε στον τύπο ,για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου ζητάνε : ΑΜΚΑ ,διεύθυνση κατοικίας, ημερομηνία γέννησης, φωτογραφία σε ηλεκτρονική μορφή, αριθμό τηλεφώνου, αριθμό κινητού τηλεφώνου, αριθμό fax, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση ...άδεια μοτοποδηλάτου ,τα κέρατά τους τα δίφορα δηλαδή .
Σκέφτηκαν μήπως να δούν τι έκαναν άλλα κράτη ; Μπα..

Να βοηθήσουμε λίγο.Μικρόφωνο στο Λονδίνο :  Μανόλης Μαυραντωνάκης

Πάμε να εξηγήσουμε στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ κυβερνώντες πως γίνονται τα πράγματα. Πρώτα από όλα γιατί είναι ψηφιακά αναλφάβητοι και δεύτερον γιατί θέλουν να φακελώσουν κόσμο και κοσμάκη. Και τρίτον γιατί είναι ΗΛΙΘΙΟΙ.
Αυτή είναι μια κάρτα (ηλεκτρονικό εισιτήριο) στο Λονδίνο. Στην πρωτεύουσα της χώρας που είσαι φακελωμένος όσο πουθενά αλλού.
Ε λοιπόν στην κάρτα αυτή ούτε το όνομά μου γράφει, ούτε τον NIN (ΑΜΚΑ) ούτε χαρτιά μου ζήτησαν να την βγάλω ούτε τίποτε από όλα αυτά τα έξυπνα πρακτορικά της κυβέρνησης. Επίσης μπορείς να την αποκτήσεις σε κάθε μπακάλικο στους σταθμούς του μετρό σε σουπερ μαρκετ κλπ κλπ.

Η κάρτα δουλεύει ως εξής. Διαλέγω την διαδρομή που θέλω φορτώνω ένα ημερήσιο , εβδομαδιαίο, μηνιαίο εισιτήριο και κάνω την δουλειά μου. Μπορώ μάλιστα να έχω συνδυασμό δρομολογίων (ζωνών) . Ισχύει για όλα τα ΜΜΜ. Τρένα, λεωφορεία κλπ κλπ.
Την κάρτα μπορεί να την χρησιμοποιήσει όποιος θέλει. Μπορώ δηλαδή να την δώσω σε έναν φίλο μου να ταξιδέψει όσο εγώ είμαι στη δουλειά (ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ)

Έρχεται τώρα ο έξυπνος ΣΥΡΙΖΑΣ και σου λέει. Και τι θα κάνω με αυτούς που δικαιούνται έκπτωση; Πως θα τους πιστοποιήσω ;

Πάμε

Μαθητές:Τους πιστοποιεί το σχολείο και εφοδιάζει τους μαθητές του με τις ανάλογες κάρτες.

Άνεργοι: Τους πιστοποιεί ο ΟΑΕΔ (job center) και τους προμηθεύει με τις ανάλογες κάρτες.

Το ίδιο συμβαίνει με όλους όσους δικαιούνται κάποιου μειωμένου εισιτηρίου . 


Σκέφτηκαν να τα κάνουν όλα αυτά στην Κυβέρνηση; Όχι.
Τι σκέφτηκαν ; Να ζητάνε τον ΑΜΚΑ κι ένα κάρο χαρτιά ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
 

Γιατί; ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ και θέλουν να φακελώνουν τον κόσμο (άσχετα αν είναι ηλίθιοι που δεν ξέρουν να το κάνουν)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου