18 Σεπτεμβρίου 2017

Ο πτωχεύσας του πτωχεύσαντος Ω !! Ανάπτυξη!!


Πώς η πλοιοκτήτρια εταιρία Φως του «Αγία Ζώνη» είχε πάρει από το υπουργείο Ανάπτυξης άδεια εφοδιαστή

Από τον
Δημήτρη Καπράνο

Κι όμως, το «κλειδί» της υπόθεσης του «Αγία Ζώνη ΙΙ» δεν βρίσκεται στο υπουργείο Ναυτιλίας! Δεν είναι τα «χαρτιά» και οι παρατάσεις που έδινε στην εταιρία-καλαμπούρι Φως του κ. Κουντούρη τη δυνατότητα να κάνει τον φυσικό εφοδιαστή. Δεν είναι η Υπηρεσία Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων του ΥΕΝ που έδωσε το «διαβατήριο» στην εταιρία-φάρσα Φως να παίζει μπάλα και να κάνει δουλειές στο λιμάνι, με επώνυμους traders και μεγάλες πολυεθνικές!

Σήμερα, σε λίγες γραμμές, αποκαλύπτουμε πώς δουλεύει το «σύστημα» και πώς «γίνεται παιχνίδι» στον Πειραιά, πώς μπορεί κάθε Κουντούρης (γιατί δεν είναι μόνο αυτός) να πλευρίζει τεράστια κρουαζιερόπλοια και να δίνει καύσιμα, με βαπόρια-βόμβες, γεμάτα μπαλώματα και κολλήσεις… Η εταιρία Φως, λοιπόν, είχε άδεια φυσικού εφοδιαστή από το υπουργείο Ανάπτυξης. Πώς την απέκτησε; Είναι πολύ απλό, όπως θα δείτε. Υπήρχε η εταιρία Ελ Πετρόλ του Γ. Μηναΐδη, με μια εγκατάσταση στο Πέραμα. Η εταιρία πτώχευσε και η υποθηκευμένη στα Ελληνικά Πετρέλαια εγκατάσταση έπρεπε να περάσει στα ΕΛ.ΠΕ. Η διαδικασία, όμως, είναι χρονοβόρα και έτσι ο Μηναΐδης νοίκιασε την εγκατάσταση στην εταιρία του αείμνηστου Κυρ. Μαμιδάκη.

Η εταιρία Μαμιδάκη πτώχευσε επίσης και ο επιχειρηματίας, που δεν άντεξε τη συμφορά, αυτοκτόνησε, όπως είναι γνωστό. Υποθηκευμένη στα ΕΛ.ΠΕ. η εγκατάσταση, αλλά τα δικαστήρια είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Ετσι, από χέρι σε χέρι, από νοίκι σε νοίκι, η εταιρία-ανέκδοτο Φως του κ. Κουντούρη καταφέρνει και ενοικιάζει μια άδεια και μια εγκατάσταση, που θα έπρεπε να έχουν αποδοθεί στα ΕΛ.ΠΕ., που δεν έχουν αποδοθεί επειδή υπάρχει η δικαστική εκκρεμότητα και που το υπουργείο Ανάπτυξης επιτρέπει να γίνεται αυτή η άδεια «μπαλάκι» και να καταλήγει σε χέρια όπως της εταιρίας Κουντούρη, που διέθετε τα τρία σκάφη «Αγία Ζώνη», από τα οποία τα δύο είχαν πιαστεί για λαθρεμπόριο και το τρίτο ξάπλωσε στον βυθό του Σαρωνικού και έστειλε την Αττική αδιάβαστη…

Ερωτήματα

Ασφαλώς, η ευθύνη δεν είναι των ΕΛ.ΠΕ., αφού η επίμαχη εγκατάσταση είναι μεν υποθηκευμένη, ανήκει μεν στα ΕΛ.ΠΕ., αλλά το υπ. Ανάπτυξης παρέχει τη δυνατότητα στους πάσης φύσεως «Κουντούρηδες» να κάνουν τον «εφοπλιστή» και να αρμενίζουν με πλοία-οικολογικές βόμβες υπό το σεληνόφως στον κόλπο των Σεληνίων. Και ερωτώνται ο Σταθάκης και το υπουργείο του: Υπάρχουν και άλλες άδειες τύπου «Κουντούρη»; Υπάρχουν και άλλα βαπόρια που κινούνται στο πλαίσιο «Ο πτωχεύσας του πτωχεύσαντος»; Δεν θορυβήθηκαν οι Αρχές από την αυτοκτονία Μαμιδάκη; Δεν φρόντισαν να δουν τι απέγινε η εγκατάσταση που είχε νοικιάσει ο αυτόχειρας από τον επίσης πτωχεύσαντα Μηναΐδη; Ερωτήματα που ζητούν απάντηση και που ίσως δώσουν λύση στο θέμα της «νόμιμης πειρατείας» που μαστίζει χρόνια τον Πειραιά, ίσως και άλλα λιμάνια…

dimokratianews

Σχετικά με το υπουργείο Ναυτιλίας,τα «χαρτιά» και τις  παρατάσεις εδώ



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου