εξαιρετική |
Το project ονομάζεται Brandalism και βασικός του στόχος στις αφίσες του ήταν να τρολάρει τις εταιρίες που είναι χορηγοί της Διάσκεψης για το Κλίμα. Ουσιαστικά, καταλαμβάνουν billboards σε στάσεις λεωφορείων αντικαθιστώντας τις διαφημίσεις με τις δικές τους αφίσες, οι οποίες επίτηδες μιμούνται σε μορφή το διαφημιστικό μοτίβο, χαλώντας το ίματζ περιβαλλοντικής ευαισθησίας που ήθελαν να πουλήσουν πολιτικοί αρχηγοί και μεγάλα brands που φέρουν ευθύνη για τις κλιματικές αλλαγές.
Απο luben
ΥΓ. Θούριος :Oταν οι Ατενίστας πλέκουν ζιπουνάκια και άλλοι τρέχουν σε Αγιοβασιλίστας Athens run δηθενιές ,κάποιοι στέλνουν μηνύματα για τις πολυεθνικές και το ρόλο τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου